Storing Control Omni

Heeft u een storing in uw Control Omni?

 

Gebruikt u een schakelaar?
Test altijd eerst of er ook sprake is van een storing indien de Control Omni zonder schakelaar, met de hand bediend wordt. Werkt hij dan wel? Dan is de schakelaar waarschijnlijk defect. 

Resetten
Druk het reset knopje 5 seconden in. Dit is het gaatje aan de zijkant. Druk het reset knopje daarna weer in tot de COntrol Omni opnieuw op gaat starten. Test de Control Omni opnieuw.

Is de storing niet opgelost? 
In dat geval is het vervolg afhankelijk van het soort storing. Is er 1 functie die niet meer werkt of werkt helemaal niets meer?

1 Functie niet meer:   
Het probleem kan aan het te bedienen apparaat liggen. Werkt dit nog met de originele handbediening? (Bijvoorbeeld tv afstandbediening of wandschakelaar bij een deurautomaat) 
Ja:  de Control Omni moet opgestuurd worden ter reparatie. 
Nee: de storing zit in de te bedienen apparatuur.

Geen enkele functie werkt meer: 
Dan moet de Control Omni opgestuurd worden ter reparatie.

Let op: Stuur nooit reparaties op zonder dit vooraf met ons te bespreken. Bij het pakketje dient te allen tijde een begeleidend schrijven te zitten met daarin de probleemomschrijving, naam van de cliënt, en naam en telefoonnummer van de begeleider die het probleem afhandelt.

Scroll naar boven

Belangrijke mededeling

Vanaf vandaag neemt Quo Vadis Nederland afscheid als officiële distributeur van Otiom in Nederland en Vlaanderen. We willen u van harte bedanken voor het vertrouwen en de samenwerking in de afgelopen periode – dat hebben we enorm gewaardeerd!

Voor al uw vragen, bestellingen of ondersteuning kunt u nu rechtstreeks terecht bij ons fijne team van Otiom in Denemarken via https://otiom.com/. Zij staan klaar om u met dezelfde betrokkenheid en kwaliteit te helpen.

Dank voor uw begrip en vertrouwen. We wensen u veel succes en plezier met het gebruik van Otiom!

NAVO-TOP REGIO DEN HAAG VAN 22-28 JUNI

Let op: mogelijk tijdelijke impact door NAVO-top
Vanwege de NAVO-top kan onze service op sommige locaties in Nederland tijdelijk afwijken van wat u van ons gewend bent. Mocht dit voor uw situatie gelden, dan nemen wij uiteraard vooraf contact met u op.